Обмін та повернення

- Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви має право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Правила повернення товарів належної якості

Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісної упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.

Інші товари належної якості, що є на нашому сайті, а саме аксесуари, можуть бути повернуті або замінені. 

Повернення або обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид і споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливами, обмін або повернення не здійснюється.

Порядок обміну товару належної якості

Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.

Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.

У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок отримувача. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

Для оформлення обміну або повернення, будь ласка, зверніться до нас, зателефонувавши за номером +380 66 589 06 20
 

Ознаки неналежної якості:

- грубі дефекти лиття;
- пошкодження цілісності товару;
- недокомплектування/ невідповідність розмірів / дефекти  деталей, кріпленнь тощо;
- порушення цілісності пакування.

Обов'язково оглядайте і перевіряйте товар при отриманні. В разі виявлення ознак неналежної якості зафіксуйте ці ознаки на фото або відео.

Порядок обміну товару неналежної якості
Якщо покупець виявив ознаки неналежної якості товару після його придбання, він може вимагати заміну у продавця. Заміна має бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. При цьому до заявки на повернення/обмін продукції покупець повинен додати фото або відео, що підтверджує наявність браку. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін має бути здійснений протягом 20 днів. Повернення здійснюється шляхом повернення суми у розмірі вартості товару.

При цьому витрати на доставку товару, що повертається/обмінюється, несе продавець.

Якщо товар має сліди ушкоджень при отриманні у відділенні або безпосередньо у кур'єра компанії-перевізника, то при отриманні складається відповідний акт і покупець має право на претензію та повернення страхової суми від перевізника.

Для підтвердження факту браку надішліть, будь ласка запит, вказавши своє ФІО, номер замовлення та контактний номер телефону, фото/відео браку. Запити приймаються на електронну адресу - rincomofficial1@gmail.com

Для гарантійного звернення надати:
 

- Номер рахунку для поверення коштів
- Фото / відео товару який пошкоджений

Реквізити для повернення / обміну поштовим перевізником:

Обершт Володимир Васильович
Україна, Чернівецька обл., м.Чернівці
Нова Пошта - Відділення №8 
Адреса: вул. Героїв Майдану,186в
+380 66 028 09 22

Адреса для повернення / обміну у фізичному магазині:

Україна, Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Романа Шухевича 5Б

Графік роботи:
Пн: 9:30-18:30 
Вт: 9:30-18:30 
Ср: 9:30-18:30 
Чт: 9:30-18:30 
Пт: 9:30-18:30 
Сб: Вихідний
Нд: Вихідний